Заредете с енергия още веднъж своите новогодишни цели

Print
th_Re-Energise-No-Button
Новогодишни цели. Ние ги поставяме. След това не ги изпълняваме. Трикът за поддържане на вашата нова версия на себе си и целите през цялата година е да си спомняме зайчето и костенурката ... и кой спечели състезанието.

Ако сте планирали да се върнете в норма и губите фокус, не се притеснявайте. Това се случва на всички нас. Февруари е идеалното време за възобновяване на целите за здравословен и благосъстоятелен начин на живот. Януарското лазурно небе е изчезнало, дните са (поне малко) по-ярки и е време да се префокусирате.

Няма нито един отговор за това как да върнете своето очарование и мотивация. Важното е да не се осъждате, ако се провалите. Здравословният живот е за цял живот и имате време. Приложете го бавно, но стабилно - точно като костенурката. Вие ще спечелите състезанието.

Ето нашите 9 съвета за 2019г., които ще ви помогнат да възобновите своите цели:

  1. Бъдете реалистични. Големите промени в начина на живот са трудни, малките са лесни. Погледнете отново вашите цели. Пренапишете ги, ако е необходимо. Малките промени могат да окажат голямо въздействие.
  2. Имайте план. Целите са страхотни. Но ще се нуждаете от план, за да се фокусирате върху целите си в ежедневието си.
  3. Записвайте си и съхранявайте данни. Проследявайте напредъка си, поддържайте дневник с информация за храната, която ядете и упражненията, които правите, или просто маркирайте календара, когато тренирате. Ще бъдете изненадани, виждайки какви резултати сте постигнали.
  4. Вземете приятел. Намерете приятел, член на семейството с подобни цели. Няма нищо по-добро от моралната подкрепа и дори от някаква конкуренция по здравословно хранене, която да ви стимулира.
  5. Празнувайте успеха. Празнувайте всичките си постижения - колкото и малки да са те. Дали това е една седмица без захар, малка загуба на тегло или голяма тренировка.
  6. Яжте закуска. Да, това все още е най-важното ястие за деня. Една питателна закуска държи пристъпите на глад настрана. Ако сте гладни, изберете здравословни закуски.
  7. Продължавайте да пиете. Независимо дали сте на диета или правите упражнения, винаги е важно да сте хидратирани. Не бъркайте жадни с гладни - това е лесно.
  8. Учете се от неуспехите. Ако сте се провалили, опитайте се да разберете защо и помислете как да предотваратите, за да не се случи отново.
  9. Помнете причините. Когато почувствате, че сe отпускате, припомнете си защо започнахте. Напишете целите си, след това се обърнете към тях, ако мотивацията ви спадне.
© Herbalife International of America, Inc. Никакво възпроизвеждане изцяло или частично без писмено разрешение. Всички права запазени.
Всички запазени марки и снимки на продукти, показани на този уебсайт, освен ако не е посочено друго, са собственост на Herbalife International, Inc.
   
bg-BG | 26.9.2020 г. 21:25:44 ч. | NAMP2HLASPX04