Calculate your BMI
Здравословно ли е теглото Ви?

Индексът на телесна маса (ИТМ) е начин да се определи дали Вашето тегло е в здравословни граници. Смята се, че това е по-точният начин за измерване отколкото само претегленото тегло. В Европа индекс на телесна маса над 25 единици се смята за наднормено тегло, а индекс над 30 единици - затлъстяване.


Изчислете своя ИТМ

Вашият ИТМ е:

0

Жена

Мъж

  • Тегло

    стоун

    паунда

    Ръст

    фута

    инч

    Желаете ли да използвате метрична система?
  • Тегло

    кг

    Ръст

    см

    Желаете ли да използвате имперски единици?
  • Изчистете
  • Изчислете
  • Здравословни граници: 18,5 - 24,9
  • ИТМ: ГРАНИЦИ НА ПОДНОРМЕНО ТЕГЛО
  • ИТМ: ЗДРАВОСЛОВНИ ГРАНИЦИ
  • ИТМ: НАДНОРМЕНО ТЕГЛО
  • ИТМ: МНОГО ВИСОКИ ГРАНИЦИ НАДНОРМЕНО ТЕГЛО
  • Индексът на телесна маса (ИТМ) е начин да се определи дали Вашето тегло е в здравословни граници или не. Смята се, че това е по-точният начин за измерване отколкото само претегленото тегло.
  • ИТМ с показател по-нисък от 18,5 предполага, че сте с тегло, по-ниско от нормалното, което може да е риск за Вашето здраве. Вероятно трябва да наддадете килограми.
  • ИТМ с показател между 18,5-25 предполага, че сте със здравословно тегло спрямо Вашия ръст. Поддържането на здравословно тегло е важно за намаляването на риска от различни заболявания.
  • ИТМ с показател над 25 предполага, че сте с наднормено тегло. Това означава, че тежите повече отколкото е здравословно за човек с Вашия ръст. Излишните килограми Ви излагат на по-висок риск за заболявания. Време е да предприемете нещо. Свалянето на тегло не само ще е от полза за Вашето здраве, но и за външния Ви вид и това как се чувствате.
  • ИТМ с показател над 30 предполага, че страдате от затлъстяване. Това означава, че тежите повече отколкото е здравословно за човек с Вашия ръст. Излишните килограми Ви излагат на по-висок риск за заболявания. Време е да предприемете нещо. Свалянето на тегло не само ще е от полза за Вашето здраве, но и за външния Ви вид и това как се чувствате.

Опитайте този хранителен режим, за да си помогнете да свалите килограми.

2 шейка на ден

Опитайте този хранителен режим, за да си помогнете да поддържате теглото си.

1 шейк на ден


  • ЗАКУСКА

    Започнете деня си с хранителен шейк Формула 1, напитка Хербал алое и разтворим Чай на билкова основа.

    Шейк Ф1 е богата на белтъчини храна с контролиран прием на калории, съдържа въглехидрати на растителна основа, витамини и минерали - здравословен и удобен вариант за забързани сутрини.


  • ЗАКУСКА

    Започнете деня си с хранителен шейк Формула 1, напитка Хербал алое и разтворим Чай на билкова основа.

    Шейковете Ф1 съдържат 220 калории в 1 порция, богати са на белтъчини, помагат за изграждането на чиста мускулна маса. Хранителната закуска като шейк Ф1 може да Ви помогне да балансирате енергийните си нива, за да може да избегнете нездравословните междинни хапвания през деня.


  • ОБЯД

    Изпийте един шейк Формула 1, за да си помогнете да контролирате теглото си.

    Шейковете Ф1 са богати на белтъчини, което спомага за изграждането на чиста мускулна маса. Със своето съдържание от 220 калории те са вкусен вариант за обяд, с който контролирате приема на калории.


  • ОБЯД

    Насладете се на балансиран и разнообразен обяд. Намерете вдъхновение, като си приготвите една от нашите здравословни рецепти.


  • ВЕЧЕРЯ

    Насладете се на балансирана и разнообразна вечеря. Намерете вдъхновение, като си приготвите една от нашите здравословни рецепти.


  • ЗДРАВОСЛОВНИ ЛЕКИ ЗАКУСКИ

    Насладете се на здравословна междинна закуска през деня. Хапнете пресен плод или опитайте Протеиново десертно блокче или Доматена гурме супа- два варианта за вкусно богато на въглехидрати междинно хапване.

    Здравословните леки закуски с контролиран обем калории играят важна роля в цялостния дневен режим на хранене; а ако в допълнение са богати и на белтъчини, това ще Ви помогне да изградите чиста мускулна маса.


  • ЗДРАВОСЛОВНИ ЛЕКИ ЗАКУСКИ

    Насладете се на две междинни закуски за деня. Хапнете пресен плод и винаги се старайте да включите лека закуска с високо съдържание на белтъчини - например Протеиново десертно блокче или Печени соеви зърна.

    Здравословните леки закуски с контролиран обем калории играят важна роля в цялостния дневен режим на хранене; а ако в допълнение са богати и на белтъчини, това ще Ви помогне да изградите чиста мускулна маса.


  • ЗДРАВОСЛОВНИ ЛЕКИ ЗАКУСКИ

    Насладете се на три междинни закуски за деня. Хапнете шепа сурови бадеми и винаги се старайте да включите лека закуска с високо съдържание на белтъчини - например Протеиново десертно блокче или Печени соеви зърна.

    Здравословните леки закуски с контролиран обем калории играят важна роля в цялостния дневен режим на хранене; а ако в допълнение са богати и на белтъчини, това ще Ви помогне да изградите чиста мускулна маса.


  • ЗДРАВОСЛОВНИ ЛЕКИ ЗАКУСКИ

    Насладете се на четири междинни закуски за деня. Хапнете купичка нискомаслено кисело мляко и винаги се старайте да включите лека закуска с високо съдържание на белтъчини - например Протеиново десертно блокче или Доматена гурме супа.

    Здравословните леки закуски с контролиран обем калории играят важна роля в цялостния дневен режим на хранене; а ако в допълнение са богати и на белтъчини, това ще Ви помогне да изградите чиста мускулна маса.


  • ДОБАВКИ

    Ако не успявате да постигнете препоръчителния дневен прием важни микронутриенти и влакнини, опитайте Формула 2 Комплекс мултивитамини и Влакнини и билки.

    Прибавете и други добавки за управление на теглото и зацелево хранене, които да Ви помогнат да достигнете своята цел.


  • ДОБАВКИ

    Увеличете своя прием на белтъчини, като добавите Формула 3 Персонализиран протеинов прах към своя шейк Формула 1.

    Ако не успявате да постигнете препоръчителния дневен прием важни микронутриенти и влакнини, опитайте Формула 2 Комплекс мултивитамини и Влакнини и билки.

    Прибавете и други добавки за управление на теглото и за целево хранене, които да Ви помогнат да достигнете своята цел.


Вижте повече идеи за здравословни храни и научете повече за хранителните планове с Хербалайф.

Свържете се с Независим Член на Хербалайф, за да изготвите Ваш персонализиран хранителен план, който да Ви помогне да своите цели.

Вашият препоръчителен хранителен режим
Read More

Приберете текста

Протеинов фактор

0

Какво е това?

Основна метаболитна скорост:

0

Какво е това?

Изчисленията на ИТМ са единствено обща насока, тъй като този индекс не отчита съотношението мазнини/мускулна маса, което е от огромно значение за точността на резултата за ИТМ. Поради тази причина изчисленията на индекса на телесна маса не са подходящи за спортисти и хора, които трупат мускулна маса.

Изчисленията на тази интернет страница са приблизителни и съдържанието на текстовете се предоставя единствено за обща информация. Нищо от написаното тук не трябва да се приема за заместител на медицински съвет, даден Ви от Вашия личен лекар или друг специалист в областта на здравеопазването. Винаги се консултирайте с личния Ви лекар, ако по някакъв начин имате притеснения за здравословното си състояние.

© Herbalife International of America, Inc. Никакво възпроизвеждане изцяло или частично без писмено разрешение. Всички права запазени.
Всички запазени марки и снимки на продукти, показани на този уебсайт, освен ако не е посочено друго, са собственост на Herbalife International, Inc.
   
bg-BG | 21.10.2017 г. 15:51:32 ч. | NAMP2HLASPX02