Как да изглеждаме и да се чувстваме по-млади

Съвети, които да Ви помогнат да остарявате със стил
Print
Lady-eating-healthy_100px

Притеснява ли Ви остаряването?

Ето три основни факта за остаряването, заедно със съвети, които да Ви помогнат да намалите процеса. Не можем да спрем часовника, но можем да забавим процеса като прегърнем здравословния и активен живот!

Притеснение 1: загуба на плътност на костите

При остаряването нашите кости губят маса - това е особено вярно за жени след менопауза. Със загубата на калций и други минерали, костите стават крехки и по-податливи на счупване. Загубата на костна плътност може да бъде естествена причина за промяна в стойката, защото гръбначният стълб е по-малко в състояние да поддържа тялото.

Решение

Упражненията са чудесен начин за поддържане на здравословна плътност на костите, особено упражнение с голямо натоварване като вървене, бягане или скачане. Ако не спирате да движите ставите си е по-малко вероятно да загубите подвижност или да имате подути стави, причинени от неактивност.

Притеснение 2: загуба на мускулна маса

Медицинската общност нарича загубата на мускулна маса, която идва с напредването на възрастта "саркопения" и се вярва, че тя е причинена от няколко фактори, включително хормони, нерви и проблеми с храненето. С течение на годините, силата започва да намалява и мускулният тонус отслабва.

Решение

Можете да помогнете за намаляване на загубата на мускули като включите разнообразие от тренировки за сила и издръжливост във Вашия режим на упражнения. Вдигането на тежести или извършването на натоварващи упражнения ще Ви помогне да изградите чиста мускулна маса и да запазите силата си с напредването на годините.

Притеснение 3: хормонални промени

Хормоналните промени са факт от живота за мъжете и за жените - тези промени може да са съпътствани от натрупване на тегло, особено в средната част на тялото.

Решение

Хормоналните промени могат да бъдат много стресиращи, затова е важно да намерите баланс в живота си и да извършвате дейности, които намаляват стреса. Йога, медитация или просто извършването на нова дейност могат да Ви помогнат да се справите с ефектите на хормоналните промени.

Написано от Саманта Клейтън, AFAA, ISSA. Саманта е Директор Фитнес образование в Хербалайф.

© Herbalife International of America, Inc. Никакво възпроизвеждане изцяло или частично без писмено разрешение. Всички права запазени.
Всички запазени марки и снимки на продукти, показани на този уебсайт, освен ако не е посочено друго, са собственост на Herbalife International, Inc.
   
bg-BG | 21.10.2017 г. 15:52:48 ч. | NAMP2HLASPX01